1.Індивідуальні консультації
Підготовка до атестації педагогічних працівників:· допомога у складанні творчого плану та узагальнення власного досвіду реалізації проблемної теми;· допомога у підготовці комп’ютерних презентацій результатів дослідження проблемної теми для впровадження в досвід роботи інших педагогів;· допомога у створенні професійного портфоліо педагога.Методичне забезпечення та комп'ютерна підтримка навчально-виховного процесу:· допомога у підготовці до відкритих заходів з проблеми дослідження;· супровід використання та апробації сучасних засобів навчання, зокрема педагогічних програмних засобів (ППЗ);· розробка дидактичних матеріалів до уроків, тестів, виготовлення наочності;· методичний супровід участі педагогів у конкурсах професійної майстерності.Видавнича та наукова діальність педагогів:· редагування матеріалів для друку у фахових виданнях, Інтернет-конферен.;· консультації з виконання індивідуальних творчих курсових та післякурсових завдань, наукового звіту з проблеми дослідження; підготовкадо виступів;· допомога у створенні та розміщенні цифрових освітніх ресурсів на сайті ЧОІПОПП;· оформлення матеріалів для участі в освітянських виставках, виготовлення брошур та буклетів; · допомога в організації наукової діяльності школярів.2.Тренінгова діяльність
На
сьогоднішній день учитель має великий вибір навчально-методичної літератури. З
кожного предмета знайдуться цікаві публікації, розробки, методичні поради, над
яким працювали досвідчені педагоги, вчені, вчителі-новатори. Але для якісного
засвоєння всієї цієї інформації мало теоретичного самостійного ознайомлення з нею. Необхідно на
практиці опрацювати нові методи, відчути особливості їх застосування, збагатити
свій власний досвід новими прийомами роботи. Ефективною формою навчання вчителів сучасним педагогічним технологіям є
тренінгові заняття, семінари-практикуми, майстер-класи, які побудовані на
основі методів активного навчання. Консультативно-тренінговий центр «Педагог»
пропонує освітянам України низку авторських навчальних тренінгів:
· Використання нових педагогічних та інформаційних технологій у роботі педагога· Інтерактивні технології навчання на уроці · Технології розвитку критичного мислення учнів
· Ігрові технології у практиці вчителя (вихователя)· Метод проектів у практиці сучасної школи · Інформаційне суспільство та сучасна школа · Ефективна підготовка до уроку · Використання програми "Intel@Навчання для майбктнього в навчально-виховному процесі"· Компетентнісно-орієнтований підхід до навчання · Педагогіка співпраці в рамках класно-урочної системи · Організація навчання інформатики у профільній школі· Контекстне навчання та ділова гра як методи активного навчання· Організація проблемного навчання в початковій/старшій школі · Прийоми управління класом · Теорія множинного інтелекту (стилі навчання)· Педтехнологія створення ситуації успіху як основа особистісно-орієнтованого навчання· Філософські казки (притчи) як засіб морального виховання · Організація сучасного уроку з предметів філологічного циклу· Як організувати наукову діяльність школярів
3.Виставка-продаж навчально-методичної літератури та педагогічних програмних засобів
На сьогоднішній день учитель має великий вибір навчально-методичної літератури. З кожного предмета знайдуться цікаві публікації, розробки, методичні поради, над яким працювали досвідчені педагоги, вчені, вчителі-новатори. Але для якісного засвоєння всієї цієї інформації мало теоретичного самостійного ознайомлення з нею. Необхідно на практиці опрацювати нові методи, відчути особливості їх застосування, збагатити свій власний досвід новими прийомами роботи. Ефективною формою навчання вчителів сучасним педагогічним технологіям є тренінгові заняття, семінари-практикуми, майстер-класи, які побудовані на основі методів активного навчання. Консультативно-тренінговий центр «Педагог» пропонує освітянам України низку авторських навчальних тренінгів:
· Ігрові технології у практиці вчителя (вихователя)